Nai Lemak berulat

Posted by Mommy Kuyah / Category:

Coli berulat

Amaran keras untuk ANDA! sila tahan diri anda bila lihat gamba2 dibawah ye.

Perhatian kepada kaum wanita diluar sana! sila pastikan setiap pakaian dan pakaian dalam yang kita beli,dibasuh terlebih dahulu sebelum memakainya.Sumpah! geli geleman,naik meremang bulu roma satu badan,sampai termimpi-mimpi jugak selepas tengok dan baca artikel ini.Dah baca dari minggu lepas dalam blog orang lain,tapi macam tak kuat hati nak tulis disini,jadi dengan perasaan meremang satu badan ni, i gagahkan jari2 menaip artikel ni.

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.

Setelah ia kembali, ia menemui dokter karena sudah dimulainya rasa sakit. Dokter tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, dokter memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari dokter2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang dokter sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.

Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!

nauzubillahiminzalik…

4 comments:

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said on February 3, 2010 at 9:52 PM  

ouch!mcm sial!takoooottt!!!geli!!!fuck!!!

Mommy Kuyah said on February 3, 2010 at 10:19 PM  

tau xpe babe..i mengigil tengok !!

Adlina Husaini said on March 11, 2010 at 1:15 AM  

hi..im new here..juz follow u..i punya la geli geliman sampai i rasa pores muka i terbukak bila tgk pic tu..eeyukkkk.. ipenah baca pasal citer neh tp penulis tu tak letak pic like u..tq for sharing eh..

Mommy Kuyah said on November 9, 2010 at 9:31 AM  

hehehehe....geli nye...