Kenali Lubang Faraj anda

Posted by Mommy Kuyah / Category:

Anda tau bagaimana bentuk lubang Faraj anda ?


Ramai yang tak tau kan,tak tau kena la kaji..'

I bagi sikit info mengenai bentuk lubang Faraj ..
Kalau tak pasti tentang lubang Faraj korang jenis macam mana tanya kat Cik Abang sayang ye..
Bagi yang tak ada Cik Abang tu cuba cek sendiri...cek macam mana ? alamak tak kan tu pun nak bagitau...malu lah..hehe..Guna cara yang sama bila korang nak bersihkan lubang faraj la...korek-korek bersihkan..waktu tu korang rasa la macam mana bentuk lubang Faraj korang..
Nak lebih tepat kena la guna Gading Gajah Abang Sayang...Yeehaaa !


Menurut kepercayaan Orang Melayu, Faraj mempunyai pelbagai bentuk antaranya

1. Lubang siput atau lubang tanduk



Permukaannya besar tetapi dibahagian dalam ia semakin kecil



2. Lubang buluh



Saiz permukaan & dalaman adalah sama.



3. Lubang labu/belon/tabung



Permukaannya nampak kecil tetapi saiz bahagian dalaman agak besar.

Selamat Mencuba !


0 comments: