Cara - Cara Menegang kan Payudara

Posted by Mommy Kuyah / Category:

Hi olls , today i bagi u all cara-cara nak menegangkan payudara..tak payah buat silicon...guna ni pon dah berkesan...tak caya rajin-rajin la cuba..nak cantik kena la rajin..
kalau setakat sebulan sekali je buat memang la tak kan jadi...cuba dulu baru tau !

p/s : sorry ye..model ni terpaksa pakai mask Power Rangers nak tutup muka yang comel tu...

Adios !

Cara menegangkan payudara

1.Renggangkan kedua belah tangan


2.Tarik nafas dan letakkan kedua belah tangan dihadapan dada, tahan nafas dan tarik segala kekuatan di bahagian dada sehingga terasa tegang di bahagian dada dan ketiak.


3.Lepaskan tangan perlahan-lahan dan letak tangan di atas payudara, bermula dari atas dan diurut kebawah dengan cara yang tidak terlalu kasar.


4.Kemudian alihkan tangan kebahagian tepi dan urut kehadapan


5.Urutan terakhir, letakkan tangan di bahagian bawah payudara, dan urut dari bawah bawah ke atas mengikut bentuk payudara. Setiap gerakkan perlu dilakukan dalam bilangan 15 kali dan pernafasan perlu dikawal setiap kali tekanan dilakukan.

2 comments:

Anonymous said on April 25, 2010 at 3:05 AM  

tq atas info yg sgt berguna, susah nk cari teknik yg lengkap dgn gmbr. tq so much engkuyah!

seseorang yang ingin mengetahui said on August 8, 2010 at 5:21 PM  

x sakit ka wat macam tu...9ti kena kanser pulak???